Thursday 5 May 2011

lupe suda!

okeyh..bru satu ari aku x bukak blog n password pun suda aku lupai...hehe..nsib baik la password nye senang dihentam..haha..oke la..tanpe membuang mase..kite mulekan entri ini..cewahh

oke..smalam aku n bebudak hensem klaz akuh ade klaz tambahan bhse inggeris..n kebetulan lak..cikgunye pd mse tuh pun ade klaz ngan bebudak bijak n cerdik skolah..so secare tdak langsung kiteorang pun join la skali klaz tuh..sebelum klaz mule..aku dapt rase kan bahawe kiteorang akan dihentam cukop2 oleh cikgu tu..n ternyate firasat menjadi benar..memang kene hentam bak ditimpe gajah..kiteorang kene bwat karangan n wajib diantar pd akhir klaz tuh jugak..memang dashat!dan dinyate kan juge level karangan kiteorang dalam ub 2 arituh..memang amat memalukan!

tp..

aku suke msuk klaz tuh..sbb cikgunye.walaupun cikgunye garang bak mak tiri..tp hati nye baik sekali(^-^)
suke!!

baiklah buat mse ni tu je la kot cter nyer..nanti aku smbung k..akunak wat keje skolah ni..wukey...daaa

No comments:

Post a Comment