Monday 16 May 2011

SELAMAT HARI GURU(^_^)

uhuk2..atoyai..byk nye habok kat sini..terbatok2 den..lame kene tinggal blog akuh nih dek krane demam yang amat panas spanjang minggu lepas..kalo nak tau..demam aku sampai cecah 39.5 gajah celsius..panas kan..akibatnye..aku disuntik..huhu..kejamnye dunie..tp..tuh bukan tajok utame kite hari ni..tajok utame kali ini ialah 'sambutan hari guru' kat skolah hakuh..haha..nak tau ap cer spanjang sambutan hari guru skolah akuh..baiklah..ini lah crite nye..

Pd pagi yang indah..majlis dimule kan dengan bacaan Yasiin..kendian..bermulalah acare cakap2 oleh cikgu2..mse ni..aku mengelejat..pgi kat library mlabohkan punggung haku disitu..hehe then..mse kat pusat sumber..tak tau lak aku yang pusat sumber ad  sediekan hadiah tok cikgu..so aku pun menyibokan diri dgn menolong librarian yang lain menguruskan hadiah2  tersebot..hehe..sebok je an..
 
then..tbe lah mse untok bgi  kat cikgu..berpusing2 aku n akmal mencari cikgu..n..keputusannye..iteirang berjaye bi hadiah kt sume cikgu..yay!lepas tuh..aku ternampak satu port dimane kat situ ad periuk n dapor bagai..aku ingat kan chef mane nak dtg skula..tp hakikatnye..tempat tuh untok pertandingan memasak..haha..

lepas semue aktiviti abes dijalan kan..aku pun bergerak lah pulang..suddenly..tejumpe lak dgan bebudak klas aku n diorang tanye aku nak pgi kubur arwah pn hasnah x??aku pun mengambil keputusan untuk mlawat..pastu bce yasiin untok arwah..

wukey..sampai sini saje..kite jumpe minggu dpan..wukey..bubye..

No comments:

Post a Comment